Bu örnekte parçalarını tasarladığım V6 motorun montaj adımlarını açıklayacağım. İlk olarak sabit parça olarak motor bloğunu çağırıyoruz. Krank milini bloğa Width komutu ile ortalayarak yerleştiriyoruz. Eş merkezlilik komutu ile krank milini blok kenarı ilişkilendiriyoruz. Arada kalan boşluğa new part komutu ile burç tasarlıyoruz. Daha önce hazırladığım piston montajını, piston yatağı ile eş merkezli hale getiriyorum. Biyel kolunu krank mili üzerine çakışık hale getirerek piston hareketi ve mil bağlantısını tamamlıyorum. Bu işlemi her bir piston (6 adet) için tekrar uyguluyorum.
Silindir kapağını çağırıp motor bloğu ile üç yüzeyden çakışık hale getirerek montajlıyorum. Kam milini çağırıp Width komutu ile kam yatakları arasına ortalıyorum. Dairesel bölümlerinden eş merkezli hale getiriyorum. Arada kalan boşluk için yeni parça özelliği ile burç tasarlayıp kopyalayarak tüm bağlantı noktalarını ekliyorum. Üstlerine tutucu parçanın montajını yaparak tamamlıyorum. Aynı işlem ters tarafta tekrar uygulanıyor. Ardından yay, subap ve kübütör kolu grubunu çağırıyorum. Her bir yanma odasına 2 tane olacak şekilde toplam 12 adet olacak. Ctrl tuşuna basılı tutarak motaj içinde çoğaltma yapılabilir. Copy With Mates komutu ile ilişkiler korunarak kopyalama yapılabilir. Subapları silin kapağının içine eş merkezli olarak yerleştirdikten sonra üstlerine yayların montajını çakışıklık ilişkisi ile yapıyorum. Yayları da silindir kapağın üzerindeki yataklara eş merkezli olarak yerleştiriyorum. Külbütör takımının bir ucundaki rolleri bu yayın üzerine diğerini kam mili üzerine ilişkilendiriyorum. Yay ile olan ilişki ''Tangent'' ilişkisi, kam mili ile olan ilişkisi ''Cam ve Cam Follower'' ilişkisi oluyor. On iki grup için bu işlem tekrar uygulanıyor. Subap kapakları çağırılıp silindir kapağı ile eşleşecek şekilde çakışıklık ilişkisi verilerek montajı yapılıyor. Yağ karteli ile krank mili arasında eş merkezlilik, motor bloğu ile arasına çakışıklık verilerek montajı yapılıyor. Koruyucu plaka krank mili ile eş merkezli, motor bloğu ile çakışık şekilde ilişkilendiriliyor. Hava filtresi ve turbo plaka üzerindeki deliklere uygun biçimde montajlanıyor.
Silindir kapağının üstündeki kanallar birbiri ile eşleşecek şekilde önce egzoz manifoldları sonrasında emme manifoldu çakışıklık verilerek montajlanıyor. Krank milinin üzerine büyük kasnağı eş merkezli ve çakışık olarak ilişkilendiriyoruz. Küçük kasnakları kam mili ile gear ile ilişkilendirerek silindir kapağı üzerine yerleştiriyoruz. Kasnaklar arasına ''Chain/Belt'' komutu ile kayış kasnak mekanizmasını oluşturuyor ve krank milinin subap hareketleri için gerekli ilişki serisi tamamlanmış oluyor. Emme manifoldunun girişleri ile turbo bağlantısı için yeni parça oluşturuyoruz. Bu parçayı spline komutu ile modele uygun şekilde tasarlayıp katılama ve shell komutu ile tasarımı tamamlıyoruz.


